سانتیاگو کالاتراوا

نتیجه تصویری برای ‪santiago calatrava‬‏

__________________________________

سانتیاگو کالاتراوا ، شخصیتی که بیشتر به واسطه فعالیتهای معماری اش شهرت یافته است ، به هنر به عنوان انگیزه و محرکی برای خلق آثارش می نگرد . شیفتگی و تمایل وی به هنر در طی سالها را می توان در تعداد مبهوت کننده طراحی ها و مجسمه هایش تا به امروز ، درک کرد .در طی ۲۰ سال گذشته ، وی بیش از ۶۵۰۰۰ اسکیس و طراحی در آرشیوش جمع آوری کرده است .

__________________________________________________

( برای دریافت کامل مطلب برروی نشانی زیر کلیک کنید)

http://s8.picofile.com/file/8286409950/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%88%D8%A7.pdf.html

مباحث منتخب هنرو معماری ( به زبان انگلیسی )

لطفاً برای دریافت متن برروی لینک زیر کلیک کنید

____________________________________________

http://www.uplooder.net/files/55355f93967ad02cbb6ac7c28941706d/Elected-discussions-on-art-and-architecture.pdf.html

هویت ؛ یعنی شناخت ازخویشتن خویش

 _____________________________________

  درکاربرداصطلاحی این واژه بیشتربه شناسایی وآگاهی ازحالات درونی وخصایص به ظاهرناپیدای انسان تاکیدشده است نه آنچه به حواس بیرونی انسان می آیدوشامل چهره وتن واندام است.هویت اجتماعی نیزبدین گونه شکل می گیردیعنی معرفتی که مردمان یک جامعه ازخویش درگستره تاریخ دارند.

ادامه نوشته

نکاتی در مورد روش نگارش و آماده سازی پاورپوینت

برای جلسات دفاع از پایان نامه

(نشانی لینک در ادامه مطلب )

_______________________________________

 

ادامه نوشته

 

مارتین هایدگر و رازِاثر هنری

هایدگر :

اثر هنرى محصول یک نیروى غیرشخصى - مانند حقیقت یا خود ِهنر - است که هنرمند را براى تحقق خویشتن  به کار مى گیرد. در هنر بزرگ، هنرمند خود را کاملاً از یاد مى برد. اکنون او همچون معبرى است که خود را در جریان خلاق پدید آمدن اثر هنرى محو مى سازد.

____________________________________نتیجه تصویری برای مارتین هایدگر

______________________________________________________

مارتین هیدگر از جمله فیلسوفان معاصر است که نظرات بحث برانگیزی در مورد هنر و بویژه سرچشمه و منشا جوشش اثر هنری دارد.نظرات هایدگر راجع به هنر به ویژه هنرهاى تجسمى را باید عمدتاً در رساله بلندش «سرچشمه اثر هنرى» یافت که در سال ۱۹۵۰ منتشر شد. این رساله در اصل سخنرانى اى بود که در سال ۱۹۳۵ ایراد شده بود اما بعدها شرح و بسط پیدا کرد و به صورت مجموعه اى از سه سخنرانى درآمد. هایدگر در اواخر سخنرانى ادعا مى کند که «اثر زبانى ؛ یعنى شعر مقام ممتازى در میان هنرها دارد»

ادامه نوشته